Bones! Sóc el Pau, entrenador jove i amb experiència d’un any en un equip bastant conflictiu i amb jugadors/es amb malalties (TEA, TDAH…, EQUIP MINI 1R ANY). Durant aquest any he tingut l’oportunitat d’entendre i controlar els comportamnets de nens així, i ara tinc ganes de seguir endevant amb un altre repte.
Jugador des dels 3 fins els 16, quan ho vaig haver de deixar per una lesió que sembla ser crònica al genoll. Des d'aleshores, he combinat el ser entrenador amb fer taules.
Tot just he acabat batxillerat. Català natiu, bon nivell de castellà i suficient anglès per mantenir una conversa. Entenc gallec i italià, nivell insuficient per parlar-ne-
Per contactar amb el responsable d'aquesta oferta envía un mail amb les teves dades a pauete008@gmail.com